Just där och då tog jag det som en invit.

Tänkte bara skriva ner en lista på hur mycket jag har ätit i helgen,
för de mesta har nog bara varit mat och fika!


Fredag:
-Först frukost med två mackor och ett glas juice.
-Sen fika på Arlanda med ett halvt wienerbröd och en halv dricka.
-Sen en halv dricka på planet och en liten Pringles burk.
-Sen lunch på Tacobar när vi kom fram till Stockholm.
-Sen ett fika på ett Café där jag drack varmchoklad och delade en bulle med mamma.
-Sen middag på en resturang där jag åt grillspett med nudlar och banana split till efterrätt.
-Sen klämde jag i mig en liten chips påse framför Matrix filmen innan jag och mamma somnade.
        

Lördag:
-Först Hotell frukost, men mackor, ägg, köttbullar, bacon och allt annat gott som finns.
-Sen Äter vi glass på ett Café, jag tog smakerna Melon och Choklad.
-Sen äter jag och mamma på max, jag tog ett skrovmål.
-Sen tillbaka till hotellet där jag äter en till liten chipspåse.
-Sen ner till resturangen i hotellet där jag och mamma äter vitlöksbröd och pommes.
-Sen upp på rummet och äta en snickers framför melodifestivalen.


Söndag:
-Hotellfrukosten igen, och jag äter nog lite mer än jag orkar bara för att ta ut de sista av resan.
-Sen mot Arlanda där det blir en snabb lunch på Max innan vi ska flyga hem.
-Sen en bulle och en dricka på planet hem.
-Sen stekt korv och fil här hemma.

Jo, i helgen har jag ätit!
De kan jag lova!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0