I går.

Vad gjorde Annelie i går?
Jo hon gjorde det som gav henne mest träsmak i hela världen,
men hon gör de för att hon tycker om det och för att en av favoriterna spelade ju.

Ja ni vet nu alla vad jag pratar om,
jag for på hallen för att se Handboll.

Första matchen som började klockan två var det Sikeå som spelade,
såg matchen med Christoffer och såg Sikeå spela lika och på slutet var det riktigt spännande.

Efter den matchen så var det dax för favorit Christoffer att spela.
    
Okej, de här bilderna är inte från i går,
men jag är ju ändå tvungen att lägga ut för att visa hur duktig han är.

(Egentligen har han inte nummer 8 utan nummer 24)

Christoffers lag vann och min favorit gjorde 2 mål.

Efter matchen så fick jag skjuts hem av Världens bästa Alexander.
(ja, jag vet!)

Väl hemma blev det middag, film, chips och att läsa ut min bok.

Sjukt bra!

Nu blir det fika och sen får jag se vad kvällen har att utvisa,
för jag börjar inte jobba förrän vid ett i morgon!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0