Cover Club.

Asså mitt lov har inte varit så jätteintressant,
jag har varit i stan och degat med Anna, jobbat, varit på hockey med Sandra och Elin, sett skräckfilm med Liza,Christoffer och Alexander, och de bland de roligaste och som jag kommer att berätta om, jag var på cover club!

Cover Club.
Lördagen börjar med att allt går fel, jag stressar till en buss, glömmer allt och vill bara lägga mig ner, dra täcket över huvudet och aldrig mer stiga upp.
Men när jag kommer till stan och träffar Anna så känns de lite bättre.
När jag sen också hittar världens finaste klänning(som jag köper!) så känns de också bra.
Och efter att ha fått mat så går jag mot Make up store för att bli fin inför kvällen.
Tjejen som sminkar mig är jätteduktig och jag blir helrosa.

Efter Sminket blir det att gå hem till Anna för att fika med Niklas och Emma, se hockey och börja göra sig snygg.
Vid sex tiden är jag klar, och efter att alla andra har blivit klara så går vi mot Cover club.
Där blir det först mat, Buffé.
Sen blir det att sitta och umgås innan de är dax för att sjunga.
Och visst sjöng vi.
Fler än en gång.

Jag sjöng två gånger med Mattias,
En gång med Christoffer (som var min dejt för kvällen)
En gång med Anna och Lina.
Sen sista låten så sjöng jag, Anna,Mattias och Christoffer i hop.
And i had fun!

Efter sången så spenderades resten av kvällen med att dansa med Anna och Christoffer.
Så man hade duktigt ont i fötterna när man skulle hem.
För vid ett så kände vi att nu fick de vara nog, så vi gick på MAX, där jag nästan tror att jag och Christoffer levde om mest och vi var ändå nyktra.

Efter maten gick vi hem till Anna och Mattias där Christoffer hade bilen,
jag följde han när han skjutsade hem Annas kompis Lina och sen skjutsade han tillbaka mig till Anna och Mattias så jag var där just innan två.

Så min lördag kväll,
den var helt klart godkänd med beröm!

Nu lite bilder.


Christoffer fick en hårförlängning av Ida,
Dock behöll han den inte.



Det fanns mycket mat!


Mattias och Christoffer trodde de var coola.


Sen fick de börja med att sjunga.


Sen sjöng jag och Mattias och vi ÄGDE!


Ida och Anna var söta.


Jag och Christoffer sjöng,
och vi ägde vi med.


Ne nu, HOCKEY!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0