The time of my life!

Oj, oj oj oj.
Vart ska man börja?
Den här veckan har varit guld!
(så var beredd på en LÅNG uppdatering)

Måndag: Gjorde klart studentpresenterna, hämta mormor i skeå, hjälpa mamma, och göra ännu mer studentpresenter.
Sen sova sent, för att jag var ganska uppspelt!

Tisdag: Steg upp nio och packade en väska, for hem i från just efter tio för att prata med mamma och för att göra mig redo för brännbollen, med världens snyggaste tjejlag!
Hann inte äta lunch för jag körde alla typ överallt i robban,
så jag skyller min dåliga prestation i brännbollen på de.
Men vi hade sjuktkul fast vi förlorade båda matcherna.

Dock svimmade jag efter matchen, lite mat och mycket sol kan ha den effekten på folk.
Men efter vatten och en banan mådde jag bättre.

Sen styrde jag, sandra och christoffer bilen mot bygdeå,
fick saker och jag älskar dom!

Sen hem till Sandra och vänta på ida,
sen MAT! Med två av de bästa tjejerna som finns!

Vi styrde sedan bilen mot Anna, där resten av klassen fanns för att klä studentvagnen,
och den blev snygg!

Sen lämnade jag av en sandra och hämtade upp en Alexander för att köra hem han till Robban.
Sen bar det av hemåt.
Men inte kunde jag sova inte.
Ne jag och Sandra sa go natt klockan 1,
men somna hade vi svårt med båda,
och halv 5 var jag vaken och kunde inte somna om.

Onsdag: Dagen D!

Upp kvart i 6 och göra sig snygg,
Ida lockade mitt hår och hårförlängningarna åkte in,
Sen körde mamma mig till robban för champang frukost hos Jenny med klassen.
En timma där med äppeldricka och jordgubbar så gick vi mot skolan.

Skolans fika var bra!

Efter fikat, var det dax att skriva i varandras mössor och jag kan visa en bild sen på texten som jag fick i min,
sen samlades alla utanför jenningshallen och sen var det dax att tåga in.

Tårarna var nära under hela tiden,
men efter betygen och efter att ha kastat mössorna i luften kände jag bara en lättnad!
Sen sprang jag och Sandra och resten av alla treor skrikandes ut och jag hittade min skylt och familj ganska snabbt.
För jag hade en rosa skylt!

Jag fick en massa rosa gosedjur, blommor (mest rosa),
En bukett vita rosor av alexanders mamma och pappa,
röda rosor av sandras mamma och pappa,
och en massa andra blommor av en massa andra braiga människor!


Vi var söta som små.


Och som avgångselever.

Efter en massa foton och en massa kramar av alla,
ja då blev det dax att kliva på vagnen för att åka längst storgatan och skrika ;)

OP06, vi blev bara sjukare.





Efter att ha skrikit sig hes och sjungit och skrattat så stannade vagnen på skolan igen och vi kramades lite till och jag fick en även present av Alexander och Sandra.

Jag hade mina föraningar på vad de kunde vara.

Och visst hade jag rätt!!


Det var twilight postern!!!

Sen blev det även lite gruppbilder,




Fina människor!


Sen försökte Christoffer vara cool.

Efter en väldans massa kramar senare så skulle vi ta oss hem,
och eftersom jag inte hade druckit nåt än så fick jag köra hem,
och vet ni vad jag fick köra?
Jo, en Audi tt!!!

Tack Ida!

Sen hem och äta världens godaset mat och få presenter,
jag fick:
-Två klänningar från Alice of Sweden.
-500kr av Mormor.
-500kr av mamma och pappa.
-Ett rosa fotoalbum.
-En bärbar dator!!!


Efter att ha ätit och vilat en timma så klädde jag på mig klänningen igen och for och hämtade Liza,
sen for vi in till Umeå.
Gjorde oss snygga hos Anna och sen kom våran Chaufför för att köra oss till förfesten hos Evve.

Alexander körde oss.

Hos Evve drack vi och hade de trevligt innan vi tog bussen in till stan och x3m.









Sen på x3m,
ja där fanns det ju bara trevligt folk!










Jag och Liza hade de ös!
Det var tequlia race, rosa drinkar och dans till svenne banan.
Men vid tolv kände vi oss nöjd och gick från x3m till en last pall,
där satt vi och väntade på Christoffer som vi sedan gick och mötte.

Han hade slips!

Sen träffade vi pojkarna och Sandra inne hos kim,




Jag och LIza åt mat från max.


Innan jag somnade på soffan framför tvn.

Sen körde Alexander hem mig och Liza till Anna,
och Liza somnade väl tre och jag fyra.

Torsdag: Bakis dagen!
Vi gjorde ingeting fram till 1,
sen gick vi och köpte pizza.


Och sen blev det chirre och dirre,



Sen tog vi en buss hem halv 6.

Galet vad jag har haft kul!
Kommer aldrig att glömma den här veckan,
ångrar ingenting och jag kommer föralltid att älska gymnasietiden!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0