Let the one you hold be the one you want.

Oj, vart ska jag börja!
Tror jag tar balen först och sen kan jag ta lite andra bilder och berätta om mina senaste dagar.
Men först Balen.


Torsdagen börjar med att jag kliver upp halv 6 för att jag är så nervös,
äter fil och banan och far sedan mot Umeå för att fara på Rapunzel och bli fin.
Är där just efter 8 och blir fin typ snabba 30 min.

Långt hår!

Efter håret blir jag sminkad på samma ställe och efter sminket så kommer Christoffer, Emil och Sandra för att göra sig klara på samma ställe.
Efter att ha ätit Tacos till lunch så far vi alla fyra i väg,
Sandra och Christoffer till sitt och jag och Emil för att träffa våran fotograf som var världens roligaste!
Hon tog kort, på alla möjliga ställen,

Hon var duktig.

Jag kände mig söt.

Vi fick bestämma helt själv hur bilderna skulle vara and we went carzy!

Efter att ha tagit cirka 526 bilder och de flesta utomhus så gick vi alla tre på ett cafe,
och jag fick en varmchoklad,

GOTT!

Dock tittade alla på oss när vi gick in på Cafet, men som Emil sa:
-Det är för att vi är så j*vla snygga!

Efter bilderna så mötte vi upp niklas och Emma som körde oss till balen i saken!
Coola vi var då!

Väl inne på balen så var det varmt och många fina människor.

Sandra och Christoffer.


OP06!


Jag och Sandra.


Snygg Sandra från Vännesby!


Johanna och Pontus.


Jag och Christoffer.


NV06.

Efter balen,
eller typ vid elva tiden så hade min dejt och Alexanders dejt övergivit oss,
så vi tog med oss Sandra johansson som ville till ett annat ställe och drog från balen.

Vi stannade vid en parkering och min kamera åkte fram,

Hoppa Annnelie, hoppa!


BFF!


Jag och Sandra j.

Efter att ha fått Alexander att bära mig till och från bilen på grund av ont i fötterna,
efter att ha köpt godis i balklänning för 70kr på nattöppet,
efter att ha sjungit falskt till 800grader,
Ja då körde jag till Anna och kände att jag älskar mitt liv.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, va fin du var!!:) jag missade er vid röda mattan...

2009-06-07 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0