Jag älskar dig, fast du är dum i huvudet.

I lördagen som var förra veckan,
så var jag och Christoffer Fyllechaffisar åt min syster och hennes kompisar.
Dock var det lite långt mellan gångerna som vi behövde köra,
men vi kom på sätt att roa oss på.


Vi for till en lekpark och lekte.

Dock var allting så blött där vilket gjorde de hela lite tråkigt,
men vi löste de genom att Christoffer kom på att vi kunde fara på Täfteå Festivalen!

Sagt och gjort,
vi for dit, parkerade på en åker och gick i vad som kändes som tusen år innan vi kom fram.
Och när vi kom fram var det inte så ös de heller,
det var fulla människor och dålig musik.
Så efter en kvart ville vi gå där i från,
men båda var lite slöa så Christoffer fick den briljanta iden att han kunde fråga poliserna om de kunde köra oss tillbaka till våran bil.

Det gick ju som de gick :P

I alla fall så fick vi gå tillbaka till våran bil,
och ja,
Nåt hände med Christoffer på vägen tillbaka,

Fråga mig inte vad...

Men han,
Han kan få mig glad!
Och som rubriken säger:
-Jag älskar dig, fast du är dum i huvudet.
Det gäller nog dig och mig.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Ida

ni är ju inte lite söta ;)



Sv; Visst är hon helt underbar! Man vill aldrig släppa henne!!

2009-06-19 @ 17:25:47
URL: http://frokenlindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0