It's my life.

Måste berätta om min braiga helg!

Torsdag: Först så steg jag upp och hängde lite tvätt och så,
sen for jag och Liza till Ånäset och var på graven och sen handlade vi fika för att sedan fara hem till Liza.
Där var det steka som gällde,
en och två matcher kubb hann vi också med, men Liza fuskade som vanligt :P
Sen kom även Kim på besök och vi fikade med han.

For hem vid fem och åt å duschade.

Sen for jag vidare mot Granån,
där var det avskedsfest för eve.
Fast jag hann med att kjedjeröka och dricka cola med Ingela innan.

Var där till typ strax före ett,
hann med att skjuta öl, dansa på borden och åka bil.
Hann även smacka i mig en pizza när jag kom hem.


(jag var nykter!)

Fredag:
Steg upp halv 6 och körde mamma till jobbet,
sen for jag hem och sov ett par timmar innan jag steg upp för att klippa gräset.
Men så blev det inte, så jag packade och for sen till robban och sen till Umeå och Anna!

Hämtade upp Anna och Ida och sen for vi till nydalasjön.
Och min eftermiddag var najs.

Lite brun har jag blivit.

Efter stranden sprang jag på stan för Christoffer ville ha hjälp med en tröja,

Han köpte den.

Sen bjöd Anna på middag på båten,


Fick även se Bilen efter Ida hade lämnat in den,


Sen bjöd jag Anna på glass,



Sen blev det film och godis,


Lördag:
Jag och Anna steg upp och åt en stadig frukost



Sen blev det stranden igen och jag brände mig!



Efter stranden gjorde jag mig snygg,
och sen for jag på ratu festen!
Det var en annorlunda men rolig upplevelse.
Jag hann se:
-Armbrytning.

-Ratu tävlingar.
-Hoppas Studsmatta.
-Grilla korv.
-Se film.
-Åka till Stan.
-Dra om en BMW med Doris!
-Sitta i bilen och prata.


Så ja!
Min helg har varit bra!


Nu i dag har jag bara tagit det lungt,
ska kanske förbi i robban i kväll.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

HAHHAAAAAAAAAAA, Doris for the win! Visste att jag skulle vinna striden om namnet!

2009-07-02 @ 07:51:51
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0