It's hard to say it, time to say it.

I dag,
då slänger vi in lite bilder och förklaringar :)


Gissa pojken.


Att gömma mjölk i snö.


Det funkar om ni frågar mig och Sandra.


20kr styck.


De passade perfekt!


Vi var söta i alla fall.


Liza är söt när vi ha nk.


Liza gjorde mig snygg.


Christoffer är ju trevlig när man ska se på film.


Gissa vilken som är min sida och vilken som är Christoffers.


Min frukost två tisdagar.


Christoffer spelade brännboll och jag frös,
så han tog med sig sitt duntäcke och jag fick sitta inlindad i de i bilen,
när han spelade.


Ida är mest snygg hela tiden.


Jo, jag är snygg jag vet.


Världens sötaste unge!


Jag är så fruktansvärt snygg att de finns inte!


Bröst!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

my boooiiiijj!

2009-06-11 @ 17:47:27
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0