I was yours and you where mine.

Film och mys!


vad heter du/kallas du för: Jag heter Annelie, men kallas för Emmy, lill palten och Lilla gumman.
vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Anna,
hur lång är du? 159cm.........
vilken är den senaste filmen du sett? MIB
vem ringde du senast? De var i går kväll när jag ringde Christoffer.
hur löd det senaste sms:et du fick? Visa att du är stark för min skull.
är dina föräldrar gifta eller skilda? De är Gifta.
när såg du senast din pappa? I går förmiddag.
vilken ögonfärg har du? Blå,grå.
när vaknade du i dag? Först tio och sen halv tolv.
vilken är din favoritjulsång? "Tomten kommer på HD"
vilken är din favoritplats? När någon håller om mig.
vilken plats föredrar du minst? Där jag är ensam och inte vill de.
var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag gift, har knoddar och mår allmänt bra.
vad fick dig verkligen att skratta senast? När Christoffer Dansade på täfteå festivalen.
hur stor är din säng? Den är liten.
har du stationär eller bärbar dator? En bärbar! Rosa.
sover du med eller utan kläder på dig? Shorts och t-shirt.
hur många kuddar har du i sängen? 2.
hur många landskap har du bott i? 1.
vilka städer har du bott i? Pellboda city.
föredrar du skor, strumpor eller barfota? Mest sockar.
är du social? Att jag är!
vilken är din favoritglass? B&J.
vilken är din favoritefterrätt?  Glass.
tycker du om kinamat? Jodu.
tycker du om kaffe? Nja.
vad dricker du till frukost? Juice.
sover du på någon särskild sida? På mage.
kan du spela poker? JA!
tycker du om att mysa/kela? De är mys!
är du en beroendemänniska? Ja, av kramar ja.
känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min storebror!
vill du ha barn? Att jag vill, två eller tre.
kan du några andra språk än svenska? Engelska.
har du någonsin åkt ambulans? Nej,
föredrar du havet eller en bassäng? Havet, för att de är mysigare.
vad spenderar du helst pengar på? Kläder och presenter.
äger du dyrbara smycken? Yes.
vilket är ditt favoritprogram på tv? Greys anatomy!
kan du rulla med tungan? Jodu!
vem är den roligaste människan du känner? Christoffer eller Alexander.
sover du med gosedjur? Nej,
nvad har du för ringsignal? PCD-When i grow up.
har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yes.
vad har du närmast dig just nu som är rött? Det röda på chokladkake paketet.
flirtar du mycket? No, jag är blyg ju!
vilken var den senaste boken du läste? Om jesus av Jonas Gardell.
läser du dagstidningen? Yes, VF
prenumererar du på någon veckotidning? nej,
hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ två?

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0