Give me a lifetime of promises.

Ni vet ju att jag umgås med Christoffer,
ni vet ju att vi är väldigt bra kompisar,
och ni vet även att jag många gånger förra året och de här året har fått träsmak för han skull.

Vi snackar alltså träningar, special lektioner, matcher och cuper.
Ja, jag har suttit med på de mesta.

Vad kommer jag då att få igen av detta tänker ni?
Varför gör jag de?


Jo för det första så tycker jag ju om pojken och jag vill ju att de ska gå bra för han,
så jag är där för att visa att jag finns och att jag står vid hans sida.
Sen så tycker jag även om sporten.

Men jag har även en liiiiten baktanke,
och de är att när han blir känd och en jättbra handbolls spelare i Tyskland,
ja, då ska han ta med mig dit och jag ska få bo med han i hans stora hus, och jag ska få en pool!
Det har han lovat mig,
han har även lovat att ta upp mig i sina tacktal när han vinner en massa priser.

Så ja, nu är det bara att vänta ;)


Har i alla fall den första autografen ;)


Ja, de kanske ska bli nåt av den här lillkillen också.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0