when it's love, if its not rough it isn't fun.

Kunde jag drömma konstigare i natt kanske?
Ne, jag tror nog inte de.


Har egentligen inge vettigt att berätta,
mer än att i morgon så är det en vecka kvar tills jag och Christoffer far till storsjö.
Och förhoppningsvis blir resan bra och vi slår inte i hjäl varandra på vägen ner.

Äh, jag lägger upp bilder ist.


Christoffer fick en ide sist vi var med varandra,



Vi trycker fast Annelie mot väggen och ser hur länge hon kan vara där.
Jag skrattade så jag fick träningsvärk.
Men de är lugnt, jag gav igen sen.
Dock mer än jag hade tänkt,
men han får skylla sig själv.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sara

haha ni är inte riktigt kloka nån av er ;) hehe

2009-07-23 @ 14:15:09
URL: http://saramika.blogg.se/
Postat av: Annelie.

Nog är vi kloka nog,

men börjar han kaxa så måste man få ge igen ;)

2009-07-23 @ 17:52:38
URL: http://alovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0