It feels like the first time.

iiii, nu är de inte många dagar kvar!

I kväll så ska jag antingen vara hemma eller på träning,
jag gissar hemma för jag är ej på bra humör i dag.

I morgon blir det promenad och sen träning,
ska ta lite kort tror jag.
Har saknat att se på handbollen.

På torsdag blir det att packa på dagen och städa bilen,
för sen på kvällen så ska jag vara med Ida!
Antingen kommer hon hit eller så far jag till henne.
Jag har saknat hon<3


Sen fredag bär de av!
Jag har sagt åt Christoffer att jag ska vara hos han klockan tolv.
För eftersom han inte jobbade i veckan så far vi tidigare.
Men vi tar de nog bara lungt på fredagen,
ska bada och se film.

Sen lördag blir det yran!

Dock måste vi komma överäns om vilka band vi ska se...
Är lite oense där.

Sen söndag när de känns bra så börjar vi resan hem.

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0