Like the picture in his eyes.

Äsch,
jag orkar inte med världens längsta förklarningar.
Jag lägger bara ut bilder och berättar.


Jag var så arg!!!
När jag och Liza skulle in till Umeå förra veckan och se bio med grabbarna.
Ja, då hade vi den här j*vla lastbilen framför oss hela resan!
Jag höll på att bli tokig.
Men oroa er inte.
Vi drog om han på slutet.


Okej, det roliga med den här bilden hände egentligen före.
För att efter bion så gick jag,liza, kim och Christoffer på torget och satte oss och vänta.
För att jag hade lovat att köra hem Christoffers bror också, så vi väntade på han.
I alla fall så, ett par parkbänkar bort så låg det en överviktig full man och sov.
När vi såg han så skojade jag med Christoffer och sa att han skulle få en Hunka om han petade på han.
Han hade tänkt göra de men vi stoppade han i sista sekund.
I alla fall så satte vi oss på en bänk en bit bort och efter en stund så gick några fulla killar i 20års åldern förbi den här feta mannen.
De började ta kort på han och skratta.
Christoffer sa till dom när de gick förbi att han petat på han.
Då ville killarna visa sig bättre och skulle också peta på han.
Så de gick och petade och Christoffer fick ta kort.
Vi hade sjukt kul åt den händelsen.
I alla fall så kom polisen sen och hämtade in han.


DÖDSMOPEDEN!
Jag kom hem till Liza i fredags för att äta middag.
När jag kom dit så frågade hon om jag ville åka till hästarna.
Med hemskheten ni ser ovan...
Resan dit gick ju bra,
lite ont i rumpan bara.
Men hem...
Ja vi hann med att dra upp på bakhjulet,
få stopp på den fast det inte var tänkt,
sen få start på den igen fast de inte var tänkt.
Ja, det var en nära dödenupplevelse och jag har aldrig skrattat så mycket.


Liza var ju chaffis på fredagen till Gumboda,
och jag följde med som sällskap.
Och Anton,
ja....
Han var söt.


Efter liza kört folket så bar det av till Robban och Kim.
Han lät mig skjuta ett par golfbollar,
jag behöver väl inte berätta att jag var en naturbegåvning.


Sen blev jag hungrig och vi for hem till Kim,
han värmde mackor åt mig och jag blev så glad!


Sen tog han fram gofika också!


Hahah, de blev typ mkt text i alla fall.
Ja ja, nu har ni i alla fall nåt att läsa.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0