Knuckles are pale.

Dagens humör: Var sjukt grinig där ett tag för jag hade inte fått mat och så, men nu känns de bättre.
Dagens borde: Städa bilen, men de tar jag i morgon tror jag.
Dagens frisyr: Slarviga flätor och diadem.
Dagens smink: Lite puder bara.
Dagens klädsel: Jeans leggings och en blå klänning.
Dagens planer: Ska nog bara ta de lugnt, känner mig så seg i dag.
Dagens materiella vill ha: En egen bil!
Dagens längtan: Jag måste nog säga att jag saknar Alexander, för de var längesen de var en Bästis dag nu.
Dagens beroende: Mina twilight böcker har börjat skrika efter mig i dag.
Dagens personer: Anna, för hon är bra.
Dagens fundering: Hur ska jag kunna begränsa packningen till östersund?!
Dagens roliga: När jag och Mamma hade allsång till "Jag vill vara din Margareta".
Dagens bild:

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0