I was blind!

Glömde ju berätta om i går,
när jag typ blev blind och Ankan bara satt och skrattade.

Var i alla fall på udden med Ankan och Elina.
Vi sitter och pratar och rätt var det var så får jag en liiiiiten fluga i mitt öga.
Det börjar svida och jag kan knappt hålla ögat öppet så jag ställer mig upp,
och skyndar mig fram till Ankan och ber hennne peta bort djuret.
Men vad tror ni hon gör?
Jo hon börjar skratta och säga att hon inte vågar!
Här stod jag alltså och kunde bli blind men inte gjorde hon nåt åt de inte!
Ne, Elina fick hjälpa mig ist och vi fick ut flugan.

Lilla, stackars barn.
Vad ska de bli av dig.


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ankaaaan

haha men sluta klaga. De såg ju äckligt ut ;D

2009-07-04 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0