svt1

När jag väntar på att vissa saker ska börja,
så gör jag sånna här meningslösa tester och svarar på olika frågor bara för att få tiden att gå,
så ni får stå ut med det.

HAR DU PUSSAT NR 2?
Alexander,
Har pussat han på kinden men inte mer.
Han är min bästis!

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Divan (kim). De är Lizas pojkvän de, sen är jag hans idol ;)

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
Eva (UG), oj du de har jag ingen anning om. Jag brukar bara se henne då och då.

ÄR NR 18 SÖT?
Christoffer, ja men han är ju bland de sötaste jag vet!

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33?
Frida, oj de kommer jag inte i håg.

NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
Ankan, de var senast i onsdags och de var alldeles för längesen!

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?
Anton, jag lär väl se han i morgon på skolan.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Anneli, min tremening.
Vi träffas för sällan.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Alexander sjöström,
haha ne, men de vore ju nåt! ;)

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
Anders L,
ne vi är för olika.

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Ingela,
Då vi träffas så pratar vi om allt!

KÄNNER DU NR 1?
Adde,
ja de är klart jag gör!

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Anderas,
ja och de har jag gjort också. :)

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0