Skola!

Personligt:

1. Vad heter du? Annelie Linnéa Löfgren.
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Hanna.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Anette.
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion.
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Var bor du? I Pellboda. The place to be!
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? En, cirka 10 meter.
9. Vart skulle du vilja bo? I Skellefteå, luleå eller Uppsala.
10. Vilken skolklass? 3an i Gymnasiet.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Barnmorska. Tycker om bebisar!

Utseende:
1. Hur lång är du? 161cm.
2. Hårfärg? Röd brunt.
3. Ögonfärg? Blåa. Skulle dock vilja ha blåare!
4. Mest nöjd med? Mina handleder.
5. Minst nöjd med? För mycket för att ta upp allt.
6. Skostorlek? 38-39
7. Glasögon? Nej, men jag har haft!
8. Har du några piercingar/tatueringar? Jag har hål i öronen?, och jag vill tatuera mig. Men jag vet inte om jag vågar.

Favoriter:
1. Filmer? För tillfället, skulle jag nog säga att favoriten är Old school.
2. Låtar? Lady GaGa-Poker Face.
3. Årstider? Sommaren, men sen gillar jag ju när hockeyn är! ;)
4. Mat/Dryck? Mat: Mammas mat, och bureburgare på krysset!. Dryck: Vatten och Cola.
5. Djur? Hund ju!. Har ju bobbo!
6. Färg? Rosa, svart, vit och gul.
7. Parfym? Puma, får alltid den nya då jag fyller år.
8. TV-Program? Grey´s, och gg.
9. Ämne i skolan? Vård lektionerna!
10. Sysselsättning? Hockey!, kompisar, äta, se på filmer!

Kläder:
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart kappa från Carlings.
2. Vad använder du just nu för skor? Ska börja använda mina nya, kom inte i håg märket.
3. Favoritfärg på kläder? Svart,grå och rosa är tre favoriter.
4. Favoritmaterial på kläder? De spelar ingen roll.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? De är många de.
6. Favoritaffärer? Gina,JC,hm och en massa andra.
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är olika från gång till gång.
8. Favoritmärke? Har inget.
9. Vad har du för byxstorlek? Olika.
10. Tröjstorlek? Olika.

Ditt rum:
1. Stort, litet eller mitt emellan? Hrm, kanske mitt i mellan.
2. Vilken färg på tapeterna? Just nu lila, men jag vill göra om.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Svart och gult. ;)
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Soffan, för den är bra.
5. Vad vill du ändra där inne? Färgen på tapeterna och sen vill jag ha en större säng.
6. Vad har du där inne av följande?
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? Ja
d) stereo? nej
e) telefon? Ja
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret? En massa åkrar och träd.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover och sitter vid datorn.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? ingen.
10. Favoritpryl i rummet? Datorn och sängen och soffan.

Blandat:
1. Vad heter din morfar? Han hette Bertil.
2. Vad har du i din..
a) jackficka just nu? Pengar.
b) skolväska just nu? En massa godis papper.
c) handväska eller liknande? pengar,smink,godis och kvitton.
3. Vad är du beroende av? Hockey.
4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? En som jag köpt på hm :P
6. Vad tror du på? Andar
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Tillhör ingen.
8. Vad köpte du senast? Ett par shorts.
9. Har du några husdjur? Ja, en hund som heter bobbo.
10. Vad bor du i? Hus.

Grejer:
1. Plånbok? Rosa.
2. Smycken? Halsband.
3. Solglasögon? Har tappat bort dom :slash
4. Underkläder? Rosa.
5. Nagellack? Rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0