Senaste nytt!

De blir ett kort inlägg nu för jag ska sova snart och då orkar jag inte!

Iaf:

-Hockey i kväll, den gick bajs och AIK förlorade.
Men Elin var i alla fall där och de är alltid lite roligare när hon är med!

Dagens hockeycitat var förövrigt:
-Gröpa ur ögat på han! (med en klubba!)
(ganska mkt internt, men Elin fattar iaf.)

-Liza hittade i dag en hemsida när vi hade lunch där det stod olika datum för Twilight.
Det stod bland annat att filmen skulle komma ut på dvd den 29 april! (jag köpa dirr!!!)
Sen stod det också att filmen New moon skulle ha premiär 20/11 2009! Alltså på min 19års dag!!!
Jag tvingade Christoffer att bjuda mig på den som present, han sa att han skulle se vad han kunde göra.
(Anledningen till att jag tvingade han är för att han har också läst böckerna,tack vare mig ska tilläggas, och vi har nu ett väldigt speciellt band.)

-De kanske blir bio igen till helgen,
men vad som ska ses och med vilka berättas inte än.
Ni får vänta och se helt enkelt.

-I morgon blir biljetterna till Stockholm bokade. Vi ska flyga på morgonen den 13mars!
Hoppas verkligen jag hittar min dröm klänning!

Ne, nu borde jag sova!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha "gröpa ur ögat" är så klockrent ;)



Och du din jävel, mitt badlakan var visst svart! Mohahahha ;D

2009-01-28 @ 12:08:24
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0