Nyår!

Ja som vanligt så tar jag de från början.

Onsdag började med att jag sov lite för länge och tog lite för lång tid på mig att göra saker vilket resulterade i att jag inte hann fara till Ratu för att Gratta Christoffers mamma,
men jag fick träffa henne sen i alla fall, men de tar vi längre fram.

I alla fall så blev de lunch hemma vid två och efter de så började jag göra mig i ordning.
Var klar vid halv fem och då for jag och mamma till Ånäset så jag kunde köpa refilkort.
Sen skjutsade hon mig hem till liza.
Hos Liza så var det bara att byta bil för vi skjutsa hennes föräldrar och efter de så for vi hem till henne igen och började duka för middagen som skulle äga rum.
Efter ett tag så kom henke, sen kom erika,julia och sara.
Och sen kom Fredrik också.

De blev en bra kväll med god mat, lekar och skratt.
Dock så fick jag klockan elva ett samtal som gjorde att mitt hjärta stannade och som sedan gjorde att jag fick fira in de nya året i en bil mellan Sikeå och Bygdeå.
Men de var med Christoffer och eftersom jag tycker om han så pass mycket så gjorde de ingenting och de är ett roligt minne.
I alla fall så for vi hem till han och där blev det kladdkaka, tårta, pommac, och kortspel.
Jag fick också säga grattis till hans mamma!
Sen blev de sängen där vid två tiden skulle jag tro.

Dagen efter så steg jag upp 11 och satt och pratade med Krikos mamma medans han sov vidare till 1.
När han stigit upp och ätit frukost så gick vi ut och gick.
Sen när vi kom hem igen så kom Sandra dit.
Och vi tre fikade, såg film, kollade på valparna (de var lika söta nu), åt mat och fikade ännu mer.
Sen vid sju så skjutsade Sandra Christoffer och hans mamma till Robban och sen skjutsade hon hem mig,
gullunge!♥

Så nu vet ni,
de blev en annorlunda nyår.
Men jag trivdes så jag klagar inte och de blir ett fint minne.

Dagen i dag har innehållit:
-En träff med Alexander.
-Övningskörning.
-Städning.
-Nagelmålning.
-Och nu datorn.


Nu ska jag ta och se lite tv och bara softa.
Kanske skriver med sen.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0