Nu så!

Nu ska jag berätta om min helg.

Fredag:
Först skola, omvårdnad med nålstick och en illamående sandra,
människan och känna att man inte är bra bara för att man vill bo i en hydda.
Äckel lunch och lite kort spel,
En snabb träffa med bästis och ett par kramar.
En fika med Ida och man får bli glad igen.
Sluta och ta bussen in till stan,
Bli lugn och få insikt med sitt liv och sedan gå till Anna.
Fara och äta och sen fara på kalas,
dricka äkta champang och sedan bli skjutsad på fest,
Komma dit och sedan känna att man ångrar de,
få klänningen sönder riven, bli arg och bli glad,
Åka hem och sova.

Lördag: Vakna och fara till Robban,
bli glad när man får träffa bästis.
Klara två tårtbitar på datorn,
gå till bästis, få mat, få busa och få se film med en av världens bästa människor.
Åka hem och se skit hockey,
få ett telefonsamtal som tar mig till Flarken,
Få träffa en massa olika människor och spela spel.
Få träffa min bästa!
Bli skjutsad till Erika där de pratas om allt och ingenting.
Fara hem halv ett och sova vid halv två.

Söndag: Vakna vid ett, och tillbringa dagen med att skriva i diverse böcker och sedan se en väldans massa tv med en förkyld mamma.

Så nu vet ni,
inte så där jättemycket spännande,
men vad kan jag säga,
jag lever inte så spännande.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0