Min helg!

Nu, ska jag berätta vad jag har gjort i helgen.

Fredag: Först fick jag en fin liten sovmorgon,
och sen for jag till skolan för att göra klart min bild.
Som blev klar men jag var inte nöjd!, jag kan inte teckna!

Vid halv fyra tog jag och Sandra bussen in till stan för vi skulle se bio.
Det första vi gjorde var att gå och äta på nattöppet.

   
Våran mat!

Efter maten, så tog vi oss mot bion.

Filmen vi såg.


Sandra var glad iaf!

Efter bion var vi båda helt slut,
vi hade båda gråtit så mkt,
och vi båda hade jättemånga tankar i huvudet.

Vi tog oss i alla fall till Café station där vi skulle fika.

      
Sandra tog glass och jag tog en varmchoklad.

Vi spenderade fikat med att prata om våra liv och allt som vi någonsin kunde komma på.
Vi grät och jag kom ännu en gång fram till att Sandra är en människa som jag måste ha kvar i mitt liv!

Sen tog Sandra 10 bussen hem,
och jag gick hem till Anna där jag fick fika innan vi sov.

Lördag: Vaknade vid tio,
åt frulle, och gick sedan på stan med Anna.


Hittade en vill ha klänning!
Men jag lyckades hålla i mina pengar.
Får väl smöra lite för Niklas tror jag.


Sen gick jag och Anna och fikade.

    


Sen for jag hem och åt och sen blev de hockey!

Och vilken hockey de blev!

1-2 borta mot rögle!
Och Aik´s 1-2 mål kom med 3 sek kvar!
Av världens bästa Niko!
Jag var sjukt lycklig.

Resten av kvällen tog jag de bara lugnt.

Söndag: Träffa Niklas,
städa lite.
Sen i kväll ska jag in till Umeå.
För i morgon jobbar jag.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Café Stations varmachokladkoppar är inte att leka med ^^ I-lik'em!

2009-01-27 @ 20:51:32
URL: http://dominusfeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0