Lördag.

Dagens humör: Har fått mat nu, så jag känner mig nöjdare om vi säger så.
Dagens borde: Dammsuga bakom sängen, men jag orkar inte!
Dagens frisyr: Förtillfället, en slarvig knut i nacken och luggen uppsatt åt sidan.
Dagens smink: Har inget på mig just nu, har inte duschat än.
Dagens klädsel: Just nu, Mjukisar, ett grått linne och en grå munkjacka.
Dagens planer: Ska duscha nu, sen ska jag göra en chokladtårta, sen se hockey och sen ska jag ringa Liza och höra om hon vill vara med mig i kväll.
Dagens materiella vill ha: Typ en jättestor påse med Choklad-doppade nötter!
Dagens längtan: Jag saknar Sandra! Och jag saknar Christoffer! Och jag Saknar Alexander! Och Jag Saknar Liza! (Ja ni fattar!)
Dagens beroende: Måste nog säga socker, jag vet inte vad de är. Men jag har ett sjukt sockerberoende i dag!
Dagens personer: Mamma! Hon är så söt!
Dagens fundering: Är man fjortis om man lyssnar på Brittan?
Dagens roliga: Att få Mattias att sluta svära ;)
Dagens bild:

Sandra!, Jag vill ha en favorit i repris!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ankaaaaaaaaan

"Dagens fundering: Är man fjortis om man lyssnar på Brittan?"

Varför ska man vara fjortis om man lyssnar på någonting som man tycker om att lyssna på? Musik ska man bli tillfredställd av, antingen glad, ledsen, a någonting som berör. Du lyssnar ju på det du tycker om att lyssna på och det har ingen annan någonting med att göra. SÅ DE SÅ :}



Btw,

de enda som är "fjortis" är väl att inte så för de man tycker om?

2009-01-31 @ 14:59:40
Postat av: Sandra

REPRIIIIIIS!

2009-01-31 @ 15:34:06
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0