Jag har problem tror jag.

 Jag tror jag har gjort en här förut, men medans jag väntar på mina varma mackor så gör jag den igen i brist på annat om vi säger så.

Svarar du i telefonen:
Hej de är Annelie, eller Vad vill du mig?
Gör du när du är kär i fel person: Försöker trycka undan känslorna.
Tycker du om gul-bil-leken: Haha, ja vissa gånger så.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 510kr.
Mycket är klockan: 21:57.
Många kontakter har du på msn: 56st.
Spenderar du en regnig dag bäst: Antingen ute i bilen för att lyssna på regnet, eller inne med en bra bok.

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
Alexander "Okey, jag hör av mig sen med du vet att du inte stör"
Pratar du med på msn just nu? Med Julia!
Ringde dig senast: Stefan.
Pussade dig senast? Sandra.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Kille från i fredags!
Saknar du mest just nu? De är nog Christoffer.
Ska du träffa imorgon? Ingen, jag ska bara vara hemma.
Sov du med senast? Det var Sandra de.
Festade du med senast? Evve, johanna mfl.
Vem fick du senast sms av? Alexander.

Cyklat utan händerna:
De lärde jag mig i somras!
Gråtit en hel natt: Ja.
Druckit så du spytt: Ja,
Åkt vattenskidor: Ja,
Åkt rullstol: Har provat-
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja, men jag vågar inte göra de längre.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Jodu!
Haft träningsvärk: Haha ja!
Önskat att du var det andra könet: ja,
Har din kompis rosa kanindräkt: Haha, nej.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0