Jag har problem med att sova.

Ta fram din mobil.

Vem ringde du till senast?
Christoffer, i tisdags.

Vem ringde senast dig?

Anna.

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
Vad?

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?

Alexander.

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
Jag ska byta namn på apa till karlsson49;)

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
Haha, fjortis ;)

Har du några utkast?

Nej, inte för tillfället.

Vad står det i ditt fjärde skickade sms?
För att jag berättar de här.
För att jag har de här.

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Jag är mer än nöjd då...Typ överlycklig.

Vad har du för kontakter som börjar på...

P?
: Pappa mob, Patrik s, Pernilla, Philip mob, Pontus mob.

L?: 
Leif mob, Lillemor, Lina mob, Linn mob, Linus, Lisa G mob, Lisa J mob, Lisa K mob, Liza hem, Liza mob.

S?:Sandra hem, Sandra j, Sandra-snyggingen, Sandras mamma ylwa, Sandras pappa patrik, Sara j, Sara m, Sara n, Sjukvårdsupplysningen, Sofia mob, Sommarjobb-johanna, stefan mob, söt Emil, Söt Maria.

G?: Geri, Gun (krikos mamma) mob,

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Karlsson49! :D

2009-01-29 @ 22:14:14
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0