Innan de riktiga.

De är julias fel! :P

Har du mer än 20 st sms i inkorgen? Jodu!, jag har aldrig behövt radera sen jag fick mobilen och alla vet att jag smsar väldigt ofta.
Vad står det i ditt tredje? Söder ut. Allsvenskan eller högre. Tror inte det är möjligt dock.
Och vem var det ifrån? Christoffer.
Är han/hon snygg? Haha ja de är han.
Smsar ni ofta? Ja, när han har pengar på mobilen de vill säga.
Vad står det i ditt 18:de sms? Låter väldigt skönt :)
Och det var ifrån? Sandra.
Är han/hon farlig? Nja, skulle nog inte använda ordet farlig.
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då? För de mesta är det Sandra, Alexander och Christoffer. Sen lite Liza. och sen är det spritt över många olika.
Smsar du ofta? Jo de gör jag.
Hur många sms har du skickat? 5007
Hur många mms? 17.
Vem ringde du senast? Jag ringde hem i går när jag satt på bussen.
Ringde dej senast? Stefan.
Det är ditt senaste missade samtal? Pappa, i går.
Vem är snyggast på din kontaktlista? Oj, har för många för att bara säga en ;)
Gå in på dina bilder, vad är de första du ser? Fikat från Idas 24års kalas.
Hur många bilder har du? 74st.
Vilken är din favoritbild? Oj, förtillfället vet jag inte.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0