Hemma hos Sandra,

Men som vanligt ska jag ta de från början.

Fredag kväll blev en lugn kväll framför tvn med mamma,pappa, anna och mattias.
Jag skulle även sova tidigt men jag låg och läste så de blev inget av.
Men boken är så bra!

LÄS!

I alla fall så innehöll då lördagen lite mer saker.
Jag tog en buss till Skeå och köpte mat på stan, för att sedan äta och vila lite i Niklas lägenhet innan hockeyn började.
Vid tre tiden så var jag utanför arenan och efter ett tag så kom Elin dit.
Hockey kan förklaras med ett ord:
-UNDERBAR!
AIK vann med 7-1 mot luleå och jag har aldrig varit gladare!
Jag trodde knappt de var sant och leendet ville aldrig försvinna från mina läppar.
Dock var de skit att Jyri blev skadad, men men.

I alla fall så tog jag en buss hem efter hockeyn,
men hemma hann jag inte vara länge för Liza ringde och jag for till henne.
Vi satt från nio till tolv och bara pratade.
Men de var fint för de var ett tag sen nu.
Sen blev de hem och läsa lite mer.

Söndag då,

jo den har innehållit ganska så mkt den med.
Jag har varit i Umeå och hälsat på Anna och Mattias.
Men där var vi inte så länge utanför jag fick skjuts hem till Sandra!
Där var Kriko redan,
vi tre såg lite vänner och sen spådde vi varandra och sen var de dax för middag.
Vi åt TJOCKPANNKAKA!

Efter maten for Kriko,
så jag och sandra slöa.
Sen blev de glass och annanas.
Sen blev det filmen Grease


Lite sing star där i mellan och nu väntar sängen!

Så nu vet ni och jag skriver i morgon.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

hur kan du infektera din blogg på detta sätt?..



... PANNKAKA!!!!!!

2009-01-05 @ 12:03:18
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Elin

PANNKAKA FFS

2009-01-05 @ 14:33:41
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0