Hej, slö onsdag!

Min kväll, den har varit soft!

Jag kommer hem,
går ut med Bobbo,
mamma kommer hem och säger att de blir Våfflor till middag!!
(kunde jag bli lyckligare!)
Efter maten så blev de dator, läsa läxan en gång, skratta åt mamma, ta fotbad, måla naglarna (rosa!)
Och nu efter att ha fikat lite börjar jag fundera på sängen.



Kvällens Outfit förövrigt.

-Rosa foppatofflor.
-Svarta leggings.
-Christoffers äckligt sköna tröja! Seriöst, jag vill bo i den!

Ne, sängen var de!


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Foppatofflor är så jävla fula!



Men jag älskar dom ändå! :) <3

2009-01-28 @ 21:48:54
URL: http://elinsundquist.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0