Handboll!

Dagen har spenderats på hallen,
med Sandra och Christoffer.

Det blev en dag med träsmak, bra sällskap och fika.

Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder som fick berätta.


Christoffer var inne i matchen.


Sandra var med, (lite gammal bild, men hon får skylla sig själv)


Kräm och en Limpa, (ja vi kan de här med snål fika!)


Vi hade en två liters juice också.


Sikeå spelade bra men vann inte, vi får väll skylla på att Christoffer inte var med.


När Christoffer hjälpte till vid Damernas match så tog jag och Sandra fram nötterna och åt tills vi mådde illa.


Dagens sista:

Dagens Outfit.,

Kofta-Gina.
Klänning-Gina.
Strumpbyxor-Åhlens.
Knästrumpor-HM.

Ja jag är nästan som blondinbella ;)

Allt för mig!
Pusshej!




Kommentarer
Postat av: Anna Lövgren

Strumpbyxor-ANNAS, rätt ska va rätt :)

2009-01-12 @ 13:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0