Christoffer!

Okej, de här gör jag av två anledningar som icket ska nämnas.
Så läs, titta och njut, eller vad ni nu väljer att göra.


Innan jag fyllde 18 så frågade Christoffer mig vad jag ville ha av honom.
Vi har ett ganska sött och udda kompis förhållande så jag kollade på honom och sa:
-Men dig såklart!
Och när han frågade mig vad jag menade med det så sa jag att han fick lösa de själv.

I alla fall som kom dagen D för mig,
Av Christoffer den dagen så fick jag ett Sugmärke och man kan ju som säga att jag fick en del av han då.
Jag själv trodde att detta skulle vara allt jag skulle få och jag var nöjd. (hallå, allt jag ville var ju att han skulle ge mig en kram på min dag och säga grattis och de gjorde han).

Men i alla fall så var min dag över och det blev fredag och dagen för min, Emil och Lisas 18års fest.
I alla fall på väg från Skellefteå och till Sandra så satt jag och smsade med Christoffer.
Efter att ha smsat ett tag så sa han att han skulle gå och duscha och skulle höra av sig sen.
Okej tänkte jag och la bort mobilen.

När jag sedan kom hem till Sandra så plingade mobilen igen och detta var då vad jag fick se:

        Ansiktet till Kroppen ;)
Present till dig från mig ;)
Syns om ett tag.


Jag kan ju säga att de gjorde min kväll!


När jag sedan träffade han så kunde jag inte låta bli att le.
Jag fick ju han.
Fast på ett sätt som jag inte riktigt var beredd på.

Men killen är bra!
Och jag tycker om han!


Nu har jag ju ett perfekt tillfälle egentligen att säja ut han till de singel tjejerna som läser min blogg.
För killen är singel!
Och han är ett kap! De lovar jag!
De finns få som han!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

MEN SNUSK ANNELIE!!!!!!!!!! så kan du ju inte göra! :O

2009-01-31 @ 20:09:02
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/
Postat av: SötAdde

Ah-ha-ha-haaaamaaagaaad!!!!



Så sjukt sött!!!



Varför fick jag inga naken bilder när ja flyllde år :O

2009-02-03 @ 12:09:00
URL: http://tehadde.blogg.se/
Postat av: Mikaela

GAAAAHH! MY EYES! XP

2009-02-03 @ 12:14:01
Postat av: Kriko

2009-02-04 @ 13:46:15
URL: http://lasc.blogg.se/
Postat av: Kriko

jag tror att det skulle kunna vara jag som är personen..

2009-02-04 @ 13:47:48
URL: http://lasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0