2008?

Skulle man kanske göra som alla de andra och göra en genomgång av året som har gått?
Jo de skulle jag kunna göra, men tro mig de kommer att bli en liten och snabb sådan för jag har inte så mkt ork till att överanalysera allt.

Januari: Började med en Nyår i Bygdeå som började bra och trots vissa händelser så var jag ändå nöjd med nyår.
Natten spenderades hos Sara och jag fick vara med några av de personer som jag bryr mig om mest.
Dock saknades viss.

Annars spenderade jag Januari med att se en väldans massa hockey.
Så de var jag och Elin på västra stå.

Sen hann jag ju med en invigning av Skellefteå Kraft Arena.

Februari: Ännu mer hockey, svenska plugg och jag förälskade mig i Björn Gustavsson!
Sen fyllde världens bästa Liza 18!
Sen blev de många mys kvällar med Sandra och gänget.

Mars: Hockey!, AIK blev klara för elitserien ett år till och de tog sig även till slutspel efter 27år!
Kan ju säga att lyckan var obeskrivlig.
Sen var jag som vanligt med Sandra, och Liza ja hon tog körkortet.
Och Erika fyllde 18!
Och Ida med!

April: Julia fyllde 18, jag hade praktik som personlig assistent, och jag fick magsjuka.
Så April var väl inte allt för party, men de kändes i alla fall att sommaren var på väg.

Maj: Valborg som sög, kulturnatta som var sådär och lite annat som inte är värt att nämna.

Juni: Ja vad hände då,
jag var på erika,julia och saras skolavslutningskväll,
jag och sandra var husvakter,
skolavslutning,
fotbolls vm,
sommarjobb på rapunzel.nu.

Juli: Bara tre inlägg under juli!!!
Men de kan bero på att jag jobbade som aldrig förr,
för det först på rapunzel och sen var jag även tre veckor på sjukhuset.
Och tiden jag inte jobbade var jag med kompisar så mkt som möjligt.
Besökte bland annat Elins stuga och fick åka vattenskoter,
de var ös!

Augusti: Sommarjobben avslutades,
jag var på fester,
njöt av den sista solen,
firade min älskling som blev 18!
och började skolan, sista året!

September: Skola och hockeyn började om!
Jag fick även världens bästa vän Alexander.
Och jag fick spendera många dagar med att försvara mitt och Christoffers kompisförhållande.

Oktober: Emil blev 18,
Jag såg permiären på bond filmen,
jag kom ännu närmare Christoffer,
jag blev mer glad över att jag har Alexander,
jag kom på hur mkt sandra betyder
och jag kom på att liza aldrig får lämna mig.
Och jag lärde mig att älska handboll.

November: Jag fyllde 18!
Jag hade fest!
Jag såg twilight på bio och grät!
jag och alexander bestämde oss för att bara bästisar.

December: Jul och en massa hockey och mys!
Och pojkarna blev 18!

Och nyåret?
Ja de firades in i en bil mellan Sikeå och Bygdeå.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0