Snart Skellefteå.

Jag ska snart i väg.

antal nycklar på nyckelknippa:

Tre, en hem-nyckel, en nyckel till Annas lägenhet och en Nyckel till Niklas lägenhet.
vanligast förekommande svordom:
Svär inte så ofta nu förtiden, får då måste jag lägga två kronor i burken och jag å Alexander har redan över 600kr där...
äger du en ipod?
Ja,men den ligger mest bara där.
vilken tid är din väckerklocka inställd på?
06:05, vilken är tiden som jag stiger upp på när jag ska till skolan.
hur många resväskor äger du?
Två, en röd och en grön. Fast den röda är trasig.
använder du flipflops även när det är kallt ute?
Haha, ne. Sen får jag skavsår av flipflops.
var köper du dina matvaror?
Mamma handlar dem lite här och var.
vilken cd ligger i din cdspelare just nu?
Har ingen cdspelare längre...
föredrar du vanlig mjölk eller oboy?
Båda två, men oboy blir de mest när jag är hos Sandra, Jag vet inte varför. De är bara mkt godare där.
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jajjemen,
vad åt du till middag?
I går åt jag stekt fläsk och stuvade makaroner.
använder du huvtröjor?
Jodå, de gör jag.
kan du vissla?
ja,
vem var den sista som ringde dig?
Mamma,
vem var den senaste du pratade på msn med?
Sandra,
vem var den senaste du fick sms av ?
Alexander.
vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Typ alla!
vilket riktnummer befinner du dig i ?
0934.
tittade du på tecknat när du var liten?
Jepp och jag gör det fortfarande.
hur många syskon har du?
3, en syster och två bröder.
äger du några bandtshirts?
En eller två skulle jag tro.
när flög du senast?
Alldels för längesen, men jag ska flyga fredagen den 13mars....
pratar du några andra språk?
engelska.
vad har du med dig in på bion?
En bra person och godis.
är du helsvensk?
Ja.
gillar du din boendesituation?
Ja de gör jag.
hur många timmar måste sova för att kunna fungera?
Minst 6 timmar.
äter du frukost dagligen?
Försöker i alla fall.
är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja, men helgerna brukar vara de.
vilken är din favoritfrukt?Äpple skulle jag tro.
tror du på liv på andra planeter?
Hrm, jag vet faktisk inte.
gillar du senap?
Bara starksenap till jul.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0