Pojkarna!

Har ni någon gång haft två killkompisar som ni bara älskar?
Som ni kan göra allt med, utan att vara obekväm och känna att de ska dömma dig?
Sånna killkompisar, de har jag!


Jag tror ni alla vet vilka dessa pojkar är,
Det är Bästisen och Bästa kompisen.
Det är Alexander och Christoffer.


(jo det finns en viss skillnad mellan Bästis och Bästa kompis, men den orkar jag inte förklara nu)

I alla fall så får dessa pojkar mig alltid på bra humör.
Det kan vara något så litet som en kram på morgonen,
men den lilla kramen kan få mig på bra humör hela dagen.

      
Jag och Bästis.


Jag och Bästa Vän.

Dessa pojkar hoppas jag ska finnas hos mig en lång tid framöver,
har ju flera konstiga saker kvar att hitta på med dom!
Fler roliga samtal att ha!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0