Onsdag,

Mådde skit i morse,
så jag ringde pappa och sa att jag skulle vara hemma och sova.
Men jag kunde bara sova till just före nio innan jag gick upp och duschade.

Bestämde mig sedan för att fara till skolan för att göra provet som jag missat under morgonen,
orkade inte ha de till nästa vecka om vi säger så.

Fick skjuts av pappa så jag var på skolan just efter tolv,
skrev provet och de kändes bra,

Fick träffa Alexander en snabbis,
sen pratade jag med Evve lite innan jag fick för mig att se vad jag fått på de olika proven som jag gjort.

NK:n-Betyg: G,

Vilket jag var sjukt nöjd med eftersom jag inte hade pluggat alls!

Människan-Betyg: VG,
Sjukt nöjd där med, för jag hade bara pluggat en gång till de.

Omvårdnad-Betyg: MVG!
Jag blev ju överlycklig! Jag hade spikat provet! Svarat rätt på exakt allt!

Så de var en nöjd Annelie som tog bussen hem.


Nu ska jag göra klart en annan läxa och sen ska jag packa inför min borta turné som jag kallar de.
Ska berätta lite.

Torsdag: Fara till skolan, anmäla mig till högskoleprovet, ta 12:20 bussen in till stan, leta ett par byxor på stan åt mamma, boka tid på make up store, gå hem till Anna och äta där, fara innan fem mot Övik med Anna och Morbror, se hockey, fara hem och sova i stan.

Fredag:
Vara på sjukhuset 09:15 för studiebesök, fara till robban och åka med mamma hem, byta om och fara till Skeå, äta middag med mamma,Anna och Ida, fara och se genrepet till Melodifestivalen, fara hem från Skeå och eventuellt fara förbi flarken i fall de blev fest där.

Lördag: Sova, kanske göra söta små hjärtpannkakor till mamma, få se vad Anna tycker, fara innan ett mot Robban för att klockan ett se handboll, en av mina favoriter spelar ju, ska nog även se damernas match också. Sen om de inte händer något annat så far jag nog in till Umeå.

Söndag: Jobba hade jag tänkt, i alla fall ett litet tag för att jag kan inte jobba på måndagen.

Ne nu ska jag skriva ett kontrakt,
mellan mig och Christoffer ;)
haha,


Och för att svara på din fråga Sandra,
så vet jag inte!
Men de är sjukt goda, smakar typ som varma chips! och de är skruvade vilket gör de hela sjukt kul!


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sara

ses vi på fredag då? ;) feest

2009-02-11 @ 21:07:48
URL: http://saramika.blogg.se/
Postat av: Anna Lövgren

Hmmmm kan vara så att "någon" slängt bort hjärtpannkaksformen.....oopps

2009-02-12 @ 08:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0