Min Torsdag.

Jo, i dag har jag haft det tungt som vanligt.

-Vaknade 06:05, gick upp, gjorde mig klar, for till skolan.
-Umgicks med Adde och tog tio bussen till Skellefteå.
-Fick sällskap av Sandra och vi var effektiva.
-Gick till Niklas lägenhet och hämtade hans post.
-Gick på Gina och köpte ett par snygga leggings.
-Gick på Kina resturang och åt mig tjock med Sandra.
-Gick på HM med Sandra och köpte tre par strumpbyxor (ja de är min nya drog), köpte även en present till Sandra, och hon å jag köpte varsin present till pojkarna.
-For hem med bussen och for till skolan.
-Gav presenten till pojkarna.
-For hem och åt mat.
-Sen hade mamma gjort chokladbollar och lämnat smet åt mig så jag åt de som efterrätt!
-Ut med bobbo.
-Sitta och göra lite läxa.
-Och nu blir det fotbad och hockey.

Jo jag vet,
jag lever ett hårt liv.

I morgon är de skola igen
och i morgon får jag min efterlängtade Semla!
Jag och Ida ska tjocka!!!


Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: ida

Semlor, Semlor, Semlor....!!!

2009-02-19 @ 19:28:51
URL: http://frokenlindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0