Melodifestivalen!

Min lördag?
Jo den har varit såhär,
än så länge.

Steg upp tio,
gick och duschade,
åt frulle,
städade,
åt lunch,
Satte mig i bilen och skulle åka med Stefan till Umeå.
Men först så var jag tvungen att fara förbi Robban,
säga hej till Bästis och ge han en sak.
Han blev förvånad och förhoppningsvis glad.

I umeå blev det att handla med Anna och Mattias innan vi for till lägenheten,
där blev det sömn och telefonen.
Sen kom Ida och Anna hade köpt med sig indisk mat så de blev middag.

Sen melodifestivalen och där sitter jag nu.
Ensam förtillfället ska tilläggas.
För Anna och Ida gick i väg på en fest.
Och ne, jag orkade inte följa med.
Jag jobbar ju i morgon!

Skriver kanske mer sen,
för just nu ska jag se en film.

Allt för mig!
Pusshej!


Ps,  JODÅ! Ds.

Kommentarer
Postat av: sandran

Mikaela hann se Jonathan i tre sekunder innan hon skrek ut "BÖG". Så jag tror ni har skillda åsikter där..

2009-02-08 @ 09:08:41
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0