Måste bara.

Lägga ut tre bilder och berätta om dom innan jag berättar om gårdagen som var bra!

Bild 1.

Jag och Ida på Kriti.
(så alla ni som undrat, såhär ser Stefans Ida ut!)
I alla fall så tog Anna den här bilden när vi åt innan genrepet på Melodifestivalen.
Ida var snygg och jag ser bara konstig ut.


Bild 2.

Alexander.
När jag kom hem från Melodifestivalen så fick jag besök av en viss Bästis.
Klockan halv tolv på kvällen så fick vi iden om att vi skulle räkna pengarna som finns i våran svordoms bruk.
Det mina vänner var pengar de och Alexander var söt när han räknade i hop alla pengar.
Dessa pengar ska vi spara till i början av maj och sen ska vi använda dem till att göra något kul i hop.


Bild 3.

Jag.
När jag och Sandra förra lördagen var på Handboll gånger 2 så fick Sandra nåt ryck under Christoffers uppvärmning.
Hon började fläta och pilla i mitt hår, och här ser ni resultatet av de.

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sandran

haaah, där skämde du allt ut mig!

2009-03-03 @ 19:29:45
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0