Julia´s fel igen!

Som sagt, Julia förstör mitt liv ;)
Men jag tycker om henne i alla fall.

Stänger du av mobilen när du sover?

Nej, och de kan reta gallfeber på Alexander och Sandra, men jag fortsätter att vägra.
Vem såg dig senast naken?
De vill ni allt veta va ;)
Hur såg du ut på högstadiet?
Jag var töntig!, Hade tandställning och klädde mig inte vackert om vi säger så.
Hur är du att ha som arbetskamrat?
Vet inte, måste fråga Olivia tror jag.
Har du celluliter?
Nej, men de kommer väl de med.
Biter du på naglarna?
Har gjort, men har inte gjort de på ett tag nu.
Har du något handikapp?
Nej, men enligt Alexander är jag "verbalt handikappad", vad han menar med det får ni fråga han om.
Är det rädd för att få hängbröst?
Asså ne, faktiskt inte.
Svär du?
Inte så mkt, för då blir det 2kr i burken och den har redan över 600kr...
Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Tror jag väl, nu var det ju längesen jag träffade en där i från.
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Våfflor!
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Korvstroganoff och ris, eller makaronpudding.
Har du blivit arresterad?
Nej,
Är du rädd för Securitasvakter?
Har varit, men det har gått över. En viss respekt finns kvar dock.
Har du någonting att dölja?
Nej, jag har ju inte de.
Ljuger du?
Visst har man gjort de, och vita lögner finns väl alltid hos alla.
Har du kysst en polis?
Ne, skulle de vara mer speciellt?
Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Jo de skulle jag nog,
Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Gossip Girl!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0