Jag väntar på att duschen ska bli ledig.

1. Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?-Du, de vill jag inte äns veta.
2. Vilket färg har din cykel?- Den är blå och står på Haga i Umeå för tillfället.
3. Blondin eller brunett?- Jag är brunett egentligen, men för tillfället är jag rödhårig och enligt Alexander är jag blond i själen.
4. Vilken färg har du på texten på msn?- Rosa såklart!
5. Vilket stjärntecken är du?- Skorpionen, men jag hade kunnat vara skytt.
6. Vad var det senaste du åt?- Sockerkaka som Mamma nyss hade bakat.
7. Har du en diskmaskin?- Här hemma har vi en.
8. Rakar du ögonbrynen?- Nej, jag noppar.
9. Har du något husdjur?- Jag har en galen lite hund som heter Bobbo.
8. Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?- Min mamma hade inget smeknamn på mig men min pappa kallade mig "lill palten".
10. Är du kär i någon just nu?-Nej, de är jag inte.
11. Har du någonsin brytigt på tyska för att imponera på en kille/tjej?- Nej du!, och de skulle låta hemskt i fall jag gjorde de.
12. Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll?- Jajjemen,
13. Är du beroende av något just nu?- Hallon,
14. Vad har du för fobier?- Du de är många de, har inte tid att ta upp alla.
15. Hur lång är du?- Jag är 161,5cm ;)
16. Sover du med något gosedjur?- Nej, men jag har gjort!
17. Vad har du som ingen annan har?- En röd moped som har kört på ett rådjur?
18.Vilken mobil har du?- En sony ericsson, en röd sådan ;)
19. Vem var den senaste du fick mms av?- Christoffer, han skickade en bild på sitt jack i hakan i lördags.
20. Vem var den senaste du fick sms av?- Alexander.
21.Vem ringde dig senast?- Sandra, i går.
22. Är du förlovad?- Nej, men fatta coolt i fall jag var de och inte visste om de!
23. När duschade du senast?- I morse.
24. Vad tänker du på just nu?- På vad jag ska ha för kläder i morgon.
23. Vem skulle du ge 25 miljoner till någon (förutom dig själv eller någon från släkten) vem skulle få dom?- Sandra, för då kan hon bjuda mig utomlands, eller Christoffer för då kunde han bygga en pool åt mig!, eller Alexander då kunde han köpa en bil åt mig!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: SötAdde

25 Mille, de e en dyr pool/bil

2009-02-10 @ 00:12:43
URL: http://tehadde.blogg.se/
Postat av: Elin

Eller så hade du kunnat ge pengarna till AIK så dom hade kunnat köpa fett bra spelare :D :D

2009-02-10 @ 14:21:51
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: julia

inte mitt fel denna gång!=D

2009-02-10 @ 14:53:59
URL: http://jwiklund,blogg.se
Postat av: sandran

dude, jag skulle typ köpa ett helt land åt dig.

2009-02-10 @ 17:34:21
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0