Jag glömde ju!

Jag glömde ju att berätta vad för söt liten sak som var hemma hos mig i onsdags!
(Jo, Christoffer var här, men han är mer snygg än söt)

I alla fall så stod jag här hemma i köket och Christoffer kommer hit,
jag går till hallen för att möta han, och när han öppnar jackan så ser jag något som rör sig och vad tror ni de var?
Jo en av hans VALPAR!!!! Och den sötaste av dom dessutom!
Lill Prinsessan!

Jag var överlycklig och glädjetårarna var inte långt borta.
Så hela kvällen så fick jag mysa med en söt liten valp och ha sällskap av en snygg Christoffer som nu ligger högt på plus listan!

Måste även tacka Christoffers mamma som sa att han kunde ta med sig valpen för hon visste hur mycket jag tycker om just den här speciella lill valpen.

Jag hade tänkt att lägga ut en bild,
men jag hittar inte min sladd till Mobilen, så bilden får komma lite senare.

Åå va jag ville adoptera henne!

När Liza kom hit så ville vi kidnappa henne, men Christoffer var ganska snabb på att stoppa tillbaka henne i jackan när han skulle hem.
Men jag har inte gett upp, jag vill verkligen ha henne!
Hon var så liten, och inte alls i vägen.
Hon rymdes ju typ i Christoffers hand!

GE MIG!

Ja, nu vet ni i alla fall.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Titta gärna in till mig och tävla om ljudböcker och biobiljetter. Trevlig helg!

2009-02-27 @ 16:19:38
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0