Inna jag ska sova.

Har du kysst din första elr sista kontakt?-Adde och Öhman, ne de två har jag aldrig kysst.

Varför har du nummer 14's nr?-
Anton, för att jag vill och för att jag alltid bara ha haft de.

Hur bra kompis är du med nummer 40?-
Henke k, sådär halv bra. Träffar han ju inte så ofta, men han är ju Erikas pojkvän och ha varit de ett tag så kompisar är vi väl.

Har du varit hemma hos nr 30?-
Eva, nej de har jag inte. Men jag vet vart hon bor.

Vem är snyggast av 19 och 2?-
Alexander och Dag, Det är Alexander.

Hur länge har du kännt nr 17?-
Christer, sen jag började åka tians taxi till skolan, de är ju snart 3år de.

Har 53 sett dig full?-
Julia, jo de har hon!

Är 24an din barndomsvän?-
Elin S, ne hon är ingen barndoms vän, men hon är världens bästa AIK vän!

Tycker du om nr 4?-
Alexander Sjöström, har ju bara träffat han två gånger. Men han tog bra hand om min bok uppe i Gällivare, så lite tycker jag nog om han.

Var träffade du 6 senast?-
Anders L, det var på Umeå Busstation för ett tag sen.

Har du smsat nummer 28 nån gång?-
Erika, ja de är klart jag har!

Har du någonsin ringt till nr 41?-
Ida Backlund, jajjemen de har jag.

När träffade du senast nr 37?-
Hedvig, de var när jag såg henne på skolan för lite över en veckan sen.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0