Hemma hos Sandra,

En uppdatering,
ja de känner vi nog för!
Eller vad säger ni?


Torsdag: Skola, stan, övik, stan sova.
  

Fredag: Vakna i stan, gå till sjukhuset och ha studiebesök, ta bussen till skolan, hämta en bok och sen åka med mamma hem, Göra sig snygg hemma (bilder kommer sen) och sen fara till Skeå med Anna,mamma,Ida och Pappa för att äta på Kriti, fara på genrepet till Melodifestivalen, fara hem, städa, 23:20 öppnas dörren och en bästis står där, han stannar till halv två och en trött Annelie går och lägger sig.
     

Lördag: vakna på tok för tidigt och dessutom kliva upp då för man har inget bättre för sig, äta frulle och få håret tonat, klä sig och fara till Robban, träffa Alexander och Sandra, få kramas lite, gå till hallen och se en favorit spela, se halva av damernas match och sen fara hem för att se hockeyn, vinst i hockeyn men Annelie var trött så jag la mig för att vila, upp för att se melodifestivalen med syster, gå och inte somna förrän halv sex på morgonen.

Söndag: Vakna arg och ledsen, och vara de tills man får träffa de bästa och tills man har fått sagt de man vill till den bästa. Fara till stan och äta kakor och se film.

Måndag: Jobba, och sen blir man bjuden på middag, för någon var glad, och blev ännu gladare när AIK vann med tre noll ;), gå och lägga sig lycklig.
  

Tisdag: Missa bussen och halka, ta nästa buss, komma till skolan och ha bild, åka hem till Christoffer (som för er som inte vet de, är  han favoriten som spelar handboll), få se valparna! äta pannkakor och prata, bli skjutsad till Sandra där natten ska spenderas, och förtillfället sitter jag ensam i hennes rum, hon jobbar förstår ni, men jag är här i alla fall, för jag trivs här.

Ne, nu till annat,

som att försöka öppna Sandras paket utan att hon märker de.




Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

PAKEEEEEEEEEEEEET!

2009-02-17 @ 20:41:54
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Plättar!!

2009-02-17 @ 20:46:57
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0