Fredag!

Gårdagen då,
ja den måste ju berättas om.


Dagen börjar med att Annelie vaknar klockan 9, utvilad och glad.
Hade ju fått sett AIK spö Luleå kvällen innan och bli klara för slutspel!

I alla fall så ligger och och slöar till 10 och sen gör jag klart allt när pappa kommer hem vid halv tolv och jag övningskör till bussen.
Sen åker jag in till stan där jag väntar tills Anna har slutat och vi äter lunch i hop.
Sen går vi hem till henne och hon lägger sig för att vila och jag sätter mig och ser en film.

När Anna har vaknat så gör hon mig snygg och vid tio i sju så får jag skjuts av Mattias kompis Mattias till Busstationen, där vi hämtar upp Sandra och Malin och sen får vi skjuts till Droskan för att träffa alla andra och äta!

Middagen var trevlig och bjöd på de mesta.

Jag och Sandra åt ur fruktbuffen efter maten.


Vi posade som vanligt.


Och var snygga som vanligt.


Vi sjöng för födelsedags barnet.


Och hon var generad.


Och Malin, jo hon var söt mest hela tiden.

Efter vi hade ätit så satt vi och gruvade oss för att gå in till stan,
för att fara på Maxim.
För att gå i högklackat.
Men vi hade en räddare i nöden,
Jag tror ni alla vet vem,
Jo ALEXANDER!


Nu vill han ju inte vara med på bild,
plus att han var sjukt sliten,
men han kom till stan och körde Mig, Malin och Sara in till Stan och sen tog han hem Sandra.

Väl på Maxim så satt man och sjöng och skrattade,

Sen blev tjejerna hel nöjda när de såg att Sandra j hade med sig en chips påse i handväskan.

Efter Maxim så gick vill till x3m.
Där var de Party.
Jag hann under två timmar med att:
-Dansa med Emil.
-Dansa med Sara och Malin.
-Sitta med Johan och kolla efter Killen som raggade på han.
-Träffa folk jag inte träffat på länge.
-Dansa mer.
-Bli raggad på.
-Och skratta mer än allt.


Johanna och Maria inne på toan.


Inga kommentarer ;)

Sen klockan ett så går jag och sara från x3m,
för att bli hämtade av....
Ja ni gissade rätt igen!
Världens bästa bästis Alexander!
Killen är ju bra!


I alla fall så far vi och hämtar ett par saker hos Sara,
sen far vi och hämta min syster Anna.
Sen far vi hemåt,
där vi lämnar Sara i Bygdeå och sen kör Alexander hem mig och Anna till Pellboda.

Hemma i Pellis är vi just efter två,
och eftersom jag tyckte så synd om Pojken för att han kört och hämtat mig och kört hem mig så gav jag han ett ballerina paket och pengar.
Sen sitter vi i hans bil till halv fyra och pratar om allt mellan himmel och jord.

Det sitter inte i pengarna ;)

Annelie somnar fyra,
med ont i vänster foten och nöjd över kvällen!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0