Fredag!

Och jag har helg igen,
de är ju sjukt hur fort de går nu!
Snart ska jag ta studenten.....
Nästa vecka ska jag boka in mig för högskoleprovet.....
Gu va vuxen jag är....


Men i alla fall,
hur har Annelies dag varit då?


Morgonen börjar med en föreläsning,
som jag tyckte var intressant.
Sen hade vi tre op-tjejer kirrat kakor och juice.
Så man mådde inte dåligt om vi säger så.

Efter de hade man slutat,
men inte kunde jag ta mig hem inte.
Så jag umgicks med Alexander tills han lektion började och sen for jag och Ida på Konsum.
Väl där så var vi sugna på nåt, men vi kunde inte komma på vad.
Men så såg vi, att de fått in en massa nytt naturgodis.

Okej, riktigt såhär mkt var de inte, men de är bara så ni ska fatta vad jag pratar om.

I alla fall så köpte vi varsin påse och sen hade vi juicen sen förut, så de var mys.

Sen innan skoldagen var slut så satt jag vid trafikdatorn och försökte,
men de gick skit.
Men jag ska dit i morgon och jag hoppas på att de ska gå bättre då.

Efter skolan slutat så fick jag skjuts hem av världens bästa Alexander.

(När han var hemma hos mig i tisdags, på våran bästis dag)
Han är bra, riktigt bra och jag är sjukt glad att han vill vara min bästis!


Väl hemma så hade vi fått våra skåpluckor så de blev att sätta upp dom.
Sen kom Niklas hem och då blev de mat.
Och nu ska jag byta om för i kväll ska vi fira Liza.
Hon fyller inte år förrän på söndag, men då jobbar jag och Julia har cup.
Så vi firar henne nu.

Från i Sommras, och ja hon är bland de bästa jag har!

Allt för mig!
Pusshej!


Ps, Jag fick låna Sandras sjal i dag, och jag fick även med mig den hem. Och den luktar henne! I love her! Ds.

Kommentarer
Postat av: sandran

nu förväntar jag mig att den kommer till användning, för den vill inget hellre än att behaga dig ;)

2009-02-06 @ 18:27:17
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0