Jag har lite mer tid på mig än jag trodde.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj, väldigt många grejer. Men en av dom var väl att jag tog körkortet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar aldrig ha några, men de har jag i år!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag vet i alla fall.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej,
5. Vilka länder besökte du? Inga, höll mig bara här. Men de ska de bli ändring på i år!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Någon att pussa på.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11 maj, 16 april, 10 juni.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag gick ut gymnasiet med bra betyg och att jag fick ett jobb.
9. Största misstaget? Att jag lät allt komma för nära.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Varit på sjukhuset i ett dygn för huvudvärk.
11. Bästa köpet? Vet inte, fick de mesta.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och hockey.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, många saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Segertåget, losing you, this is the life, pokerface, jag är en vampyr. Ja, många!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite blandat.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit mer risker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit så feg.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj.
19. Blev du kär i år? Oj, jag vet inge riktigt svar.
20. Favoritprogram på TV? Greys!
21. Bästa boken du läste i år? De vet jag inte.
22. Största musikaliska upptäckten? De vet jag inte.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? EN IPHONE!
25. Något du önskade dig men inte fick? En bil ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade fika här hemma med några kompisar.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Tror inte de.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggings och tunika.
29. Vad fick dig att må bra? Mina bästa!<3 och hockeyn;)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Rob Pattinson.
31. Vem saknade du? Elin!
32. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat många :)

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hej.. jag slank in här och hittade din lista, så jag snodde den hoppas det var lugnt!



Häftig blogg har du iallafall.



Ta hand om dig kram!

2010-01-02 @ 17:04:41
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Hej hej.. jag slank in här och hittade din lista, så jag snodde den hoppas det var lugnt!



Häftig blogg har du iallafall.



Ta hand om dig kram!

2010-01-02 @ 17:04:48
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0