Jag bara vrider och vänder men inget händer.

Förlåt Julia,
men jag kan inte sova.


Nämn något som gjorde dig glad igår:

Efterrätterna på julbordet!

Vad gjorde du kl 08 imorse:

Då var jag på jobbet och jobbade som vanligt.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Såg never back down och bloggade.

Det sista du sa högt:

VA?!!

Det senaste någon sa till dig:

Mamma sa go natt :)

Vad har du druckit idag:

JULMUST! Faktiskt de enda jag druckit...

Vad var det senaste du åt:

En frusen chokladboll!

Vad var det senaste du köpte:

En påse halstabletter.

Vad är det för färg på din ytterdörr:

Brun, fast inte i stan :)

Vad är det för väder hos dig nu:

KALLT!

Godaste glassmaken:

Choklad heller mango :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Delvis,

Sover du tungt:

I bland, typ i natt kunde ett tåg ha kraschat in i lägenheten och jag inget märkt.

Drömmer du mardrömmar:

Då och då, mest om silver fang :P

Trivs du med ditt jobb:

JA!

Favoritklädsel:

Leggings och tunika :)

Favoritlåt just nu:

Hemligt :)

Vad ser du om du tittar till höger:
Vårat skafferi.

Vad gör dig glad just nu:

JULMUST!

Vad ska du göra härnäst:

Kanske försöka sova?

Höger eller vänsterhänt:
Höger,

Humör just nu:

Less,

Favoritgodis:

Choklad, vanlig.

Kläder just nu:

Leggings och t-shirt.

Sommarplaner:
Jobba och resa.

Hur många kuddar sover du med:

2 heller 3.

Spelar du något instrument:

Nja...

Morgon eller nattmänniska:
Både och på sista tiden,

Vad är viktigast för dig:

Mina finaste.

Är du kittlig:
Ja, på vissa ställen.

Snarkar du:

Folk antyder de, men de ljuger bara ;)

Stjärntecken:

Skorpion.

Äckligaste insekten:

Fjärillar!

Längtar du mest efter just nu:

En sån där speciell kram.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0