Jag är mest bara glad.

En fråga,
varför är det så att när man är som äckligast, sunkigast och bara blä som man träffar de snygga killarna?!?!


Aja iaf så var de lilla julafton i går :)
Jag, sandra, alexander och christoffer.

Av sandra fick jag: Microbara tofflor, ett armband och sen ska jag få en helkropps massage.
Av Christoffer fick jag: Två olika sorters te och en stor prickig mugg.
Av Alexander fick jag: 8st 1,5 liters JULMUST! Sen örhängen och ett halsband.

Så jag var sjukt njöd, och de blev tårta och mys sen.
Sen stannade Alexander kvar och vi gjorde mat och såg silver fang.

I dag fixade jag klart det mesta för jul,
bara en sak kvar nu.
Så nu längtar jag.

Och jag peppar annandagen!

Nu, ska jag se tv och sen sova tidigt :)

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: julia

haha jag håller med! det är jämt när man har en 'fuldag' som man träffar såna man INTE vill träffa just då.... jobbigt! ;)

2009-12-23 @ 17:02:04
URL: http://jwiklund.blogg.se/
Postat av: Christoffer

alltså.. du fick trots allt en sak till av mig...

2009-12-29 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0