Hjärtat tar ett skutt.

Idol,
ja vad ska man säga,
jag blev 12 år igen och sjöng med till...
WESTLIFE!!!
LOVE<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Vet inte hur många gånger man satt hemma hos Liza och nötte ut skivorna,
hur vi gjorde planscher,
jag for ju till och med på en konsert när de uppträde i globen!
De var så bra och är fortfarande bra!

Minns tillbaka alla gånger jag sov hos Sandra dessa tre år och varje morgon till frukost blev det westlife,
hur vi sjöng med och kunde alla låtar.
De är bäst!

Jag och Liza startade en skiva i kväll och vi kan fortfarande låtarna
och vi ska börja tycka om dom igen!

Ååå, Sandra lova att du sjunger en av deras låtar på mitt brölopp!


Ne, nu ska jag sova,
och drömma om Westlife :)

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

hahaha, ska se vad jag kan göra!

2009-12-05 @ 11:57:44
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: sara

lyssna på "no more heroes" med dem =) hihi

2009-12-05 @ 15:42:13
URL: http://saramika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0