Han finns alltid där.

Ja, jag är en dag sen.
Men de skiter jag i,
för jag spenderade hela dagen med världens bästa Christoffer!
För den skitungen blev 19 i går!

Så när jag var på väg till jobbet så svängde jag in i Ratu och klockan 6 på morgonen var jag där och sjöng med hans familj :)
Dock var reaktionen från han lite off, men jag tror han blev glad.

Sen spenderades kvällen med fika, mat och presenter.
Han får mig verkligen glad!




Han är extra ordinär.

Och som han jämt säger:
-Vem är bäst?

Ja, de är du!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Detta ska alltid kommas ihåg ;)

du kommer aldrig få glömma dagen då du erkände utan att jag gjorde något för att å dig att säga det :P

2009-12-16 @ 00:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0