We all have our secrets.

Jag jobbar,
vilket förklarar varför de är så långt mellan inläggen.

Veckan har börjat vädigt bra.
Måndagen var jag med Sara och Christoffer, vi gjorde mat, såg dansfilmer och åt paj.
Sen på tisdagen så jobbade jag for sen hem och åt, sov en timma och sen for jag till Bion för att se bio med Julia, Liza och Sara.
Vi såg Inglorious Basterds 
Se den! Den var hemsk men bra.

Somnade sjukt sent i går så jag är äckligt trött i dag.
Men jag ska bara träffa en person och sen får jag sova!!!
För i morgon ska jag hem och hämta nya kläder och sen träffa sara en sista gång innan hon flyttar.

För sen på fredag taggar vi fest!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill också festa!!!!!!!!!!!! =) men bion var king, ses imorn på handbollen =) kram

2009-08-26 @ 21:36:18
URL: http://saramika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0