Hopes of glory are drowned in sorrow.

Jag har insett att min senaste kyss: Var med någon som det egentligen inte borde ha varit med.
Jag pratar: För mycket.
Jag avskyr när folk: Ljuger för mig och sårar mig.
Min bästa vän är: Har många som är bra.
Min första vän heter: Det var nog Erika de.
Kärlek är: Nåt som borde vara så underbart och enkelt men bara är förbannat svårt.
När jag borstar tänderna: Brukar jag stå med höger foten över vänster foten.
När jag lagar mat: Blir det ofta samma sak varje gång.
Jag tänder på: Killar med humor.
Jag är rädd för: Att bli lämnad.
Den värsta känslan är: När man får veta något som gör att de hugger i hjärtat.
Den bästa känslan är: När man blir kramad, på riktigt.
Jag är bäst på: Att hitta fel.
Jag är sämst på: Att vara en bra vän, uppenbarligen.
Om jag va ett djur skulle jag vara: En sköldpadda.
Min mobiltelefon är: Fin.
När jag vaknar på morgonen: Tänker jag alltid 5 min till.
Just nu tänker jag på att: Jag är trött och less och ledsen.
Bebisar är: Söta och luktar gott.
Vad är klockan: 19:32.
Smeknamn: Pucko, Lillpalten och Emmy.
Vad heter dina föräldrar: Nils-Gunnar och Eva.
Antal ljus på din senaste tårta: 1.
Husdjur: 1, min hund Bobbo.
Hårfärg: Ljus brunt och fult för tillfället.
Favoritfärg: Mest rosa.
Piericing: Har bara hål i öronen.
Tatuering: Nej, men jag vill nog ha en.
Födelseort: Umeå.
Bostadsort: Pellboda.
Har du varit kär: Ja,
Kaffe eller glass: Glass ju!
Snuttefilt eller kramdjur: Gosedjur om jag får be.
Antal syskon: Två äldre bröder och en äldre syster.
Favoritfilm: Just nu? The hangover.
Bästa veckodagen: Fredag.
Favorit TV-program: Greys!
Favoritrestaurang: O´learys.
Ögonfärg: Blå, grå.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Lila, ljus lila.
Läggdags: I kväll blir det vid nio.
Stjärntecken: Skorpion.
Vad har du för kläder på dig just nu: Leggings, en blommig tunika och en svart munkjacka.
Favoritland: haha, väljer att ändra om till favorit stad och de är definitivt östersund nu!!
Skostorlek: 38-39.
Fobi: Fåglar.
Favoritpålägg: Ost.
Favoritdjur: Hund.
Gillar du snö: Ja, de är mysigt.
Favoritglass: Choklad eller päron.
Vad gör du i sommar: Vill till östersund igen.
Senaste pojkvännen/flickvännen: Inget vi ska prata om.
Favoritgodis: Choklad.
Snyggaste kändisen: Adam Brody.
Vilken film såg du på bio senast: Johan Falk, Gruppen för särskilda insatser.
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Högljud, barnslig.
Har du en mobiltelefon: Ja.
Vad är det vackraste som finns: När du får höra av någon du tycker om att den älskar dig.
Om du fick en resa helt gratis: ÖSTERSUND! Ta mig tillbaka!

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0